Published: September 4, 2024

Designing Service Dominant Logic in Tourism MSMEs in the Lake Toba Region with a Business Model Canvas Approach

Indonesia

Ambar Simanungkalit (1), Mariana Simanjuntak (2)
(1) Program Studi Manajemen Rekaysa, Institut Teknologi Del, Laguboti, Toba, Sumatera Utara, Indonesia ,
(2) Program Studi Manajemen Rekaysa, Institut Teknologi Del, Laguboti, Toba, Sumatera Utara, Indonesia
76-85
86

Kualitas Layanan dan Tingkat Kepuasan Pasien Rawat Jalan di Puskesmas Ngaglik 1, Sleman, D.I. Yogyakarta Tahun 2012

Indonesia

Punik Mumpuni Wijayanti (1), Betty Ekawati Suryaningsih (2), Arif Rahmat Kurnia (3), Adi Nugroho (4)
(1) Departemen Ilmu Kesehatan Masyarakat, Fakultas Kedokteran, Universitas Islam Indonesia, D.I.Yogyakarta, Indonesia ,
(2) Balai Pelatihan Kesehatan Semarang, Jawa Tengah, Indonesia ,
(3) Departemen Ilmu Kesehatan Kulit dan Kelamin, Fakultas Kedokteran, Universitas Islam Indonesia, D.I.Yogyakarta, Indonesia ,
(4) Fakultas Teknik , Universitas Islam Indonesia, D.I.Yogyakarta, Indonesia
86-94
34